Webwinkel

VRAAG EN ANTWOORD

Hier een overzicht met de meest gestelde vragen;

- In welke landen levert QueS Design sieradenkasten?
Wij leveren in geheel Europa, neem contact op voor een levering buiten Europa, ook dit is mogelijk.

- Dit is een SSL beveiligde website, wat betekent dit?
SSL (secure socket layer) zorgt ervoor dat informatie wordt verstuurd via een beveiligde verbinding.
Hierdoor is het onmogelijk dat vertrouwde informatie wordt onderschept door derden en zijn uw
persoonsgegevens en betalingen die via deze website gedaan worden beveiligd.

- Is QueS Design tevens in de avonduren en weekenden te bereiken voor vragen?
Ja, u kunt uw vraag mailen naar info@quesdesign.nl en wij zullen u a.s.a.p. beantwoorden.

- Hoe kan ik bestellen?
U kunt 7 dagen per week, 24 uur per dag bestellen via de website. Alle betaalmogelijkheden zijn mogelijk op onze website.

- Door wie wordt het pakket geleverd?
Onze pakketten worden geleverd door een koerier of meestal door QueS Design zelf.

- Is er een staffelkorting?
Er is een aantrekkelijke staffelkorting, startend bij 2 kasten. De sieradenkasten moeten alleen op hetzelfde adres geleverd worden.

- Hoe bestel ik met staffelkorting?
Vanuit de winkelwagen komt u in het bestelformulier. Hier kunt u de aantallen aanpassen. De staffelkorting wordt dan automatische berekend.
U ziet direct uw korting.

- Binnen hoeveel dagen heb ik het pakket in huis?
Doordat alles op voorraad is kunnen we snel leveren. Is er spoed bij mail ons (info@quesdesign.nl) of neem telefonisch contact met ons op
(0031 (0)55 312 35 23), zodat we kunnen overleggen wat de mogelijkheden zijn.
Is het geen urgente bestelling dan streven we ernaar binnen 7 werkdagen te leveren.

- Binnen hoeveel dagen mag ik het artikel ruilen? Heb ik een herroepingsrecht?
U mag het annuleren binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgave van reden. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Hier dient u schriftelijk melding van te doen. U kunt dit mailen naar info@quesdesign.nl.
In onze algemene voorwaarden kunt u het retourformulier downloaden.

- Hoe is de kwaliteit van de sieradenkasten?
Al onze kasten zijn gecertificeerd met de ISO 9001 norm. (internationale norm voor kwaliteitssystemen)
Dit zie je ook terug in de afwerking en kwaliteit. De verf, lak, lijm kortom alle materialen zijn vrij van lood, chroom of andere schadelijke stoffen. Tevens worden onze artikelen zonder schadelijke gassen vervoerd. QueS Design heeft kwaliteit hoog in het vaandel en zal nimmer op afwerking en materialen bezuinigen!

- Ik bestel een sieradenkast, maar kan deze wat later geleverd worden? Kan deze gereserveerd worden in de opslagruimte van QueS Design?
Ja, wij houden de sieradenkast voor u gereserveerd in onze opslag en wachten op een seintje van u wanneer deze geleverd mag worden.

- Wanneer betaal ik verzendkosten?
U betaald geen verzendkosten bij een bedrag hoger dan € 60,00, dit is bijna op ons gehele assortiment!

- Zijn alle prijzen op de website inclusief 21% btw?
Ja, alle produkten met prijs zijn inclusief 21 % btw.

Ik constateer een schade, wat te doen?
- Bij schade neem direct per mail (info@quesdesign.nl) contact met ons op, voorzien met een foto van de schade.
Wij zullen deze beoordelen en oplossen binnen 5 werkdagen. Verpak de kast weer zoals deze ontvangen is en breng geen
veranderingen aan.

- Het lukt niet een bestelling te plaatsen, of ik denk dat er iets mis is gegaan, wat nu?
Neem contact op met QueS design, wij zullen u verder helpen en kijken of de bestelling correct ontvangen is.
In veel gevallen kunt u ook uw 'browser''/ website verversen, up to date maken. Bij een vaste PC drukt u op de F5 toets en bij een tablet op het pijltje, rechts boven in de adresbalk! Een pc of tablet ververst hierdoor de pagina.

- QueS Design verkoopt ook als groothandel?
Ja, wij verkopen aan de particuliere markt en zijn tevens groothandel.
Mail ons mocht u interesse in de groothandel hebben.

- Heeft u een klacht?
Deze kunt u melden bij QueS Design, graag mailen naar info@quesdesign.nl.
Mochten beide partijen er niet uitkomen kunt u zich richten naar www.webwinkelkeur.nl of www.geschillenonline.com.
Tevens is het mogelijk een klacht aan te melden via het Europese ODR platform (http://ec.europa/odr).

- Ik heb een andere vraag, die hier niet bij staat.
Neem telefonisch 0031 (0)55 312 35 23 of per mail info@quesdesign.nl contact met ons op voor al uw vragen.